Help en contact

Heb je hulp nodig?

Vind snel een antwoord op uw vragen!

Waarom een advertentie op Wazaa?

Een advertentie van uw activiteit op Wazaa zal u toelaten om uw zichtbaarheid op het internet te verbeteren en in het bijzonder in de Google-zoekmachine waar u beter zal worden gerefereerd.

Op Wazaa kunt u uw diensten, uw activiteit en uw bedrijf beschrijven zonder enige beperking van teksten of foto's. Bovendien beschikt uw vermelding over geavanceerde contactmogelijkheden (rechtstreeks bellen of e-mailen met een smartphone), zodat nieuwe klanten contact met u kunnen opnemen.

Wat gebeurt er nadat ik het inschrijvingsformulier heb ingevuld?

U begint met het invullen van het online inschrijvingsformulier. Wees volledig in je professionele informatie. Uw informatie zal altijd op uw verzoek worden bijgewerkt.

Nadat u op Submit (Verzenden) hebt geklikt, wordt u automatisch doorgestuurd naar een beveiligd betalingsplatform (Stripe) om de betaling voor uw online registratie uit te voeren.

Zodra de betaling is gedaan, hoeft u verder niets te doen. Wij zorgen ervoor dat uw professioneel profiel online komt.

U ontvangt uw factuur per e-mail.

U krijgt ook gratis bijstand. Na uw inschrijving krijgt u een medewerker toegewezen die persoonlijk voor uw advertentie zal zorgen.

Zijn er nog andere kosten ?

Nee.

Met Wazaa zijn er geen onaangename verrassingen. Wij rekenen geen extra of verborgen kosten.

                   Wazaa is doorzichtig. U betaalt slechts één keer €14,99 om geregistreerd te worden op Wazaa.

Wilt u contact met ons opnemen?

Wij staan elke dag van de week tot uw beschikking.

We nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Het adres om contact met ons op te nemen is  info@wazaa.be

Indien nodig zal een van onze medewerkers telefonisch contact met u opnemen.

Hoe lang blijft je advertentie staan?

Uw advertentie is niet beperkt in de tijd. Dit is een van de grote voordelen van het platform Wazaa.be, zodat u kunt profiteren van de best mogelijke referencing op internet tegen een lagere kostprijs en op lange termijn.

Met Wazaa zijn er geen onaangename verrassingen.

Hoe kunt u uw gegevens wijzigen?

Na uw inschrijving zal een personeelslid aan uw advertentie worden toegewezen.

Hij of zij zal uw contactpersoon zijn en op uw verzoek alle wijzigingen of aanvullingen aanbrengen die u in uw advertentie wenst aan te brengen.

Heb je geen inspiratie? Weet u niet hoe u uw activiteit moet presenteren?

Geen probleem, als u het vraagt, zal een van onze medewerkers u graag gratis helpen om uw beroepsactiviteit zo goed mogelijk voor te stellen en te illustreren, zodat u kunt profiteren van een maximale zichtbaarheid op het web.

Heb je de antwoorden op je vragen niet gevonden?

Aarzel niet om contact met ons op te nemen: info@wazaa.be

U kunt ook het contactformulier invullen:

 

 

Anti-spam code
 
 

U wenst uw gegevens te verwijderen

Om uw gegevens te verwijderen, stuurt u ons een e-mail naar

info@wazaa.be